100% najveći hitovi danas

Key artist S4

Radio S4 emituje top 40 najvećih aktuelnih komercijalnih stranih hitova danas. Muzika je uglavnom novija, a najstarije pesme su iz 2009. godine. Usmeren je ka mlađima. Šira ciljna grupa su muškarci i žene od 15 do 35, a uža od 18 do 24 godine. Slogan je “Hitovi na maksimum”. Obraća se mladim urbanim ljudima, koji idu u bioskop, na koncerte i festivale, u kafiće, izlaze i veći deo uže ciljne grupe su studenti. Informacije najčešće dobijaju putem interneta, a politika ih ne zanima.

Statistika.
Biznis plan po Vašoj potrebi.

Slušanost

Beograd

Prosečan broj slušalaca

Procenat slušalaca

Share

Prosečno vreme slušanja (min)

Prosečan slušalac radia S3

Pol

50% Žene
50% Muškarci
21 Prosek godina

Zaposlenje

Prosečan slušalac radija S3 studira i/ili radi

Porodični status

Živi sam ili sa roditeljima

Stambeno pitanje

Iznajmljuje stan

Putovanje

Prosečan slušalac radija S4:
Posecuje kocerte strane muzike
Posecuje festivale
Posecuje nocne klubove
Posecuje restorane brze hrane

Automobil

Ne poseduje automobil u vlasništvu

Internet

Koristi internet svakodnevno više privatno nego poslovno

Mobilni

Koristi smartfon

Obrazovanje

Studira

Prihodi po domaćinstvu

Ima primanja do 50.000

Interesuje Vas više?

Naš asortiman ponuda

Klasičan EPP

Jedan radijski sat bi trebalo da (u 3 x 20minuta ili 4 x 15mInuta) pruži slušaocu tri najbitnije stvari:
MUZIKU INFORMACIJU ZABAVU

Za komercijalni nastup klijentima je na raspolaganju klasičan EPP u okviru REKLAMNIH BLOKOVA koji se smeštaju na 15-om odnosno 45-om minutu ili na 20-om i 50-om minutu u toku jednog radijskog sata, u zavisnosti od biranih formata za datu radio stanicu. Za klijente koji žele, pored svega, da se posebno istaknu od ostalih komercijalnih partnera tu su PREMIUM POZICIJE ( samostalna seča) i one se nalaze na početku i na polovini punog sata. Cena ovih pozicija je 50% veća od cena regularnog EPP-a u standardnim reklamim blokovima.

Sponzorstva

Svaka radijska emisija ima mogućnost zakupa sponzorskog paketa oglašavanja. Sponzor emisije se vezuje za određenu emisiju na određeni vremenski period ( nedelja, mesec, godina) i tokom tog perioda dobija određeni broj komercijalnog pojavljivanja u okviru svake emisije. U zavisnosti od vrste i trajanja emisije svaki sponzor dobija određeni broj premium pozicija, najava i odjava u vidu co –brendinga, voditeljskih pr segmenata i sl. Komercijalnih formi koje su definisane cenovnikom.

Pored sponzorstava emisija dajemo mogućnost zakupa sponzorstva servisnih elemenata kao što su vremenska prognoza i saobraćajni servis.

Takođe sve naše programske aktivacije mogu biti brendirane sponzorskim elementima. Možete postati sponzor različitih vrsta promo akcija u zavisnosti od potreba vašeg biznisa i vaše delatnosti.