Najbolji domaći pop i rock

Key artist S1

Radio S je najslušanija radio stanica na domaćem tržištu. Ima nacionalnu frekvenciju i emituje domaću pop-rok muziku, od pesama nastalih 80-ih do najnovijih pesama najpopularnijih domaćih izvođača.

Cilj ove radio stanice je pre svega da zabavi, a zatim i da pruži sve neophodne informacije kroz vesti i servisni program. Ciljna grupa su mladi bračni parovi između 30 i 39 godina. Šira ciljna grupa obuhvata populaciju između 25 i 50 godina. Slogan Radija S je ‘Više pesama koje voliš’.

Statistika.
Biznis plan po Vašoj potrebi.

Slušanost

Beograd

Prosečan broj slušalaca

Procenat slušalaca

Share

Prosečno vreme slušanja (min)

Srbija

Prosečan broj slušalaca

Procenat slušalaca

Share

Prosečno vreme slušanja (min)

Prosečan slušalac radia S1

Pol

50% Žene
50% Muškarci
37 Prosek godina

Zaposlenje

Prosečan slušalac radija S1 je zaposlen (državna služba – privatni sektor)

Porodični status

U braku/živi sa partnerom
Ima jedno i/ili više dece
Voli da provodi vreme sa porodicom

Stambeno pitanje

Ima stan/kucu u vlasnistvu (kredit)

Putovanje

Ide na duži godišnji odmor
Voli da okuplja društvo kod kuće
Posećuje pozorište, rok koncerte

Automobil

Prosečan slušalac radija S1 poseduje automobil u vlasništvu

Internet

Koristi internet svakodnevno kako privatno tako i poslovno

Mobilni

Koristi smartfon

Obrazovanje

Ima završen fakultet/višu skolu

Lična primanja

Ima licna primanja od 50.000

Interesuje Vas više?

Naš asortiman ponuda

Reklamni blokovi

Jedan radijski sat bi trebalo da (u 3 x 20minuta ili 4 x 15mInuta) pruži slušaocu tri najbitnije stvari:
MUZIKU
INFORMACIJU
ZABAVU

Za komercijalni nastup klijentima su na raspolaganju reklamni blokovi koji su na 15-om odnosno 45-om minutu ili na 20-om i 50-om minutu u toku jednog radijskog sata, u zavisnosti od biranih formata za datu radio stanicu.

Sponzorstva

Svaka radijska emisija ima mogućnost zakupa sponzorskog paketa oglašavanja. Sponzor emisije se vezuje za određenu emisiju na određeni vremenski period ( nedelja, mesec, godina) i tokom tog perioda dobija određeni broj komercijalnog pojavljivanja u okviru svake emisije. U zavisnosti od vrste i trajanja emisije svaki sponzor dobija određeni broj premium pozicija, najava i odjava u vidu co –brendinga, voditeljskih pr segmenata i sl. Komercijalnih formi koje su definisane cenovnikom.

Pored sponzorstava emisija dajemo mogućnost zakupa sponzorstva servisnih elemenata kao što su vremenska prognoza i saobraćajni servis.

Takođe sve naše programske aktivacije mogu biti brendirane sponzorskim elementima. Možete postati sponzor različitih vrsta promo akcija u zavisnosti od potreba vašeg biznisa i vaše delatnosti.